Posted By: uz_zas (po cem nic, je hned) on 'CZcars' Title: Re: Startovaci kabely Date: Thu Feb 9 09:04:05 2006 Hola, jestli je to takhle, docela jiste bych si tipl na vadny alternator (dobijeci rele nebo tak). Abys nenastartoval 1.8 zazehovy motor 200A kabelem mi pripada nemozne. Ten proud se musi nekam ztracet a jedine misto, ktere me napada, je prave alternator. Pak jeste doporucuji KONTOX - nastrikat nim mista, kam pricvakavas ty kabely. A radeji i svorky tech kabelu. No a problemove misto najdes docela snadno, pokud mas ampermetr. S VYPNUTYM MOTOREM odpojis baterku, zapojis pres ampermetr a poznacis proud. Odpojis alternator a znovu poznacis proud. Zacnes vytahovat pojistky jednu po druhe a az proud klesne skoro na nulu (par mA, jsou i palubni hodiny a alarm), mas to. Pokud ne, zbyva uz jen starter (nebo poskozena kabelaz nekde v aute - "hledej, smudlo!"). A ten starter uz bych sam neodpojoval - ale jsem si docela jisty, ze to nebude v nem. Drzim palce. Honza > Kabely update: dneska jsme cely proces opakovali znova, protoze benzinova > Oktavka samovolne pri stani vybiji baterku (i pres reseni znackoveho servisu > - > vymenit baterku, ktere se tedy ukazalo byt zcela naprd - kokoti) > Zkouseli jsme dvoje, abysme vyloucili ze jedny jsou spatne, oboje o sobe > tvrdi > ze prenesou 200 A. Oboje byly zcela k nicemu :) Opet nastoupilo reseni > zapojit > paralelne, coz zabralo. > Zaver a pouceni - pokud mate silnejsi auto, kabely pod 400A zbytecne > zabiraji > misto v kufru... > > > I kdybych vedel ze za pet minut zanikne svet, tak se na cisteni zubu uz > vykaslu > > Prcek