Posted By: znouza (fuck off Ceska Lipa) on 'CZcars' Title: Re: taky novy auto Date: Mon Feb 9 13:20:03 2009 > Tatova Fabia s tim slabsim 1.2 si jako nova brala skoro 8 coz byl docela > sok. > Ted s redukci vyslovene kratkeho popojizdeni a po zajeti motoru (40k) to > spadlo na 6. Starsi pan, dealer skodovky ma tu silnejsi 1.2 a tvrdil ze stim > jezdi za 5.5, vetsina jeho jezdeni je pry cca 12km trasa z Tuchlovic na > Kladno. Tenhle chcipackej motor bych neodsuzoval, s tou Fabii dokaze slusne > zacvicit, kdyz ma otacky. Diky prevodovce se stim docela dobre jezdi i po > dalnici. Ve 4lidech to dokaze na 5tku utikat 130 i do kopce coz pro me bylo > docela prekvapeni, v Honde musim podrazovat. U ty Fabie je to dany vysokymi > otackami, toci to pri ty rychlosti 4000. fabie, nez ji ukradli, mela taky 1.2htp 47kW (kombi). Nicmene, kdyz jsi mel lehkou nohu, tak se za 5.5 dalo jezdit, mesto spis okolo 6-7 ... ale na dalnici se s tim dalo uhanet i 183 (maximum,co jsem z toho vyzdimal), je to lehounky.. konstrukcni maximalku to ma tusim 169kmph. Ale uz bych to nekoupil, kdyz uz malej obsah, tak 1.4 > Tvych 5l podleme v benzinu dokaze leda tak ten Jazz. > > Z vybavy je nutny posilovac rizeni, aby to mohla ridit i beepee, k tomu > bych > > chtel ABS (jezdime na hory). ABS neni na hory. Na hory si porid neco jako ASR (protiskluz), ale ABS je samozrejme dobry na jakykoli situace > > Dalsi dve veci jsou prijemny, ale zbytny luxus: klimoska a tempomat. klima OK, tempomat je navykovej a rekl bych, ze pak i nebezpecnej > Posilovac rizeni/brzd ma snad dneska uz cokoliv, ale casto az prilis silny a > > rizeni je pak neprirozene snadne. Ve Fabii mam diky tomu dojem ze ji jedinym > trhnutim otocim na petniku i ve vysoky rychlosti... s tim budu mit fakt > problem. adaptivni rizeni to fakt mit v tute cenove kategorii mit nebude :) > Jo to se pochopitelne nabizi... Se zamkem zpatecky a piskovanyma oknama o tu > moji socialni Fabii snad nikdo nebude mit zajem. taky jsem mel zamek zpatecky.. a bylo to k nicemu. auto bylo kupovany jako novy, zadny bazar ani predvadecka. tehda stala 343.000 jel jsem i s novou fabii, a musim rict, ze mi prisla neskutecne tvrda (jasne, jsou i tvrdsi podvozky). Nicmene, nic mensiho nez kombi bych nebral (at kvuli kufru nebo bezpecnosti na zadnich sedadlech, koule je idealni doplnek :) ) > > Nejake tipy/napady? Nemusite konkretni linky, spis me zajima, jak je to > > treba > > s tou cenou nahradnich dilu, jestli je treba nejaky zebricek aut podle > > spolehlivosti... a tak. :) spolehlivost? moje oktavka (1.9td, 81kw, 2002 vyroba), najel jsem na ni uz pres 270.000km (jen ja), zatim vsechno v pohode, jen se jednou menila nadobka na chladici kapalinu - odeslo cidlo (cca 300,-), samozrejme beznej servis (rozvody, desticky atd), a minulej rok jsem nechaval cistit turbo - padalo to do nouzaku - zadelany turbo, coz se stava vicemene vsude. A relatko nouzovych blinkru. Jinak pohoda. fabie - tam nebylo nic, auto jezdilo 2 roky (cca 25000km) nez ho ukradli. Bylo dvakrat bourany, jednou ho nekdo naboril na parkovisti (podbeh, svetlo, blatnik, naraznik), podruhe zase vzal dvere u ridice (taky parkoviste), bezny servis, zavada zadna. > Moje zkoumani ukazalo opravdu zajimavy slevy jen u Skody, Fordu. A potom > obecne u skladovych vozu, skoda zase si nevyberu barvu. ;) Spolehlivostni > tabulky mivali nekde nemci, ale nedokazu to ted rychle najit. na barvu pece pes. oktavka je bila (ta je ted zase v mode:)), a fabie byla cervena zakladni (corrida). Radsi jsem koukal na vybavu - asr, abs, elektrika vpredu/vzadu (kvuli deckam), textilni mrize, central atd > > jimo:) - znouza - -- At a higher altitude with flag unfurled We reached the dizzy heights of that dreamed of world... --