Posted By: znouza (fuck off Ceska Lipa) on 'CZcars'
Title:     Re: taky novy auto
Date:      Mon Feb  9 13:20:03 2009

> Tatova Fabia s tim slabsim 1.2 si jako nova brala skoro 8 coz byl docela
> sok. 
> Ted s redukci vyslovene kratkeho popojizdeni a po zajeti motoru (40k) to 
> spadlo na 6. Starsi pan, dealer skodovky ma tu silnejsi 1.2 a tvrdil ze stim
> jezdi za 5.5, vetsina jeho jezdeni je pry cca 12km trasa z Tuchlovic na 
> Kladno. Tenhle chcipackej motor bych neodsuzoval, s tou Fabii dokaze slusne 
> zacvicit, kdyz ma otacky. Diky prevodovce se stim docela dobre jezdi i po 
> dalnici. Ve 4lidech to dokaze na 5tku utikat 130 i do kopce coz pro me bylo 
> docela prekvapeni, v Honde musim podrazovat. U ty Fabie je to dany vysokymi 
> otackami, toci to pri ty rychlosti 4000.

fabie, nez ji ukradli, mela taky 1.2htp 47kW (kombi). Nicmene, kdyz jsi mel 
lehkou nohu, tak se za 5.5 dalo jezdit, mesto spis okolo 6-7 ... ale na 
dalnici se s tim dalo uhanet i 183 (maximum,co jsem z toho vyzdimal), je to 
lehounky.. konstrukcni maximalku to ma tusim 169kmph. Ale uz bych to 
nekoupil, kdyz uz malej obsah, tak 1.4 
 
> Tvych 5l podleme v benzinu dokaze leda tak ten Jazz. 
> > Z vybavy je nutny posilovac rizeni, aby to mohla ridit i beepee, k tomu
> bych
> > chtel ABS (jezdime na hory). 

ABS neni na hory. Na hory si porid neco jako ASR (protiskluz), ale ABS je 
samozrejme dobry na jakykoli situace 

> > Dalsi dve veci jsou prijemny, ale zbytny luxus: klimoska a tempomat.

klima OK, tempomat je navykovej a rekl bych, ze pak i nebezpecnej

> Posilovac rizeni/brzd ma snad dneska uz cokoliv, ale casto az prilis silny a
> 
> rizeni je pak neprirozene snadne. Ve Fabii mam diky tomu dojem ze ji jedinym
> trhnutim otocim na petniku i ve vysoky rychlosti... s tim budu mit fakt 
> problem.

adaptivni rizeni to fakt mit v tute cenove kategorii mit nebude :)

> Jo to se pochopitelne nabizi... Se zamkem zpatecky a piskovanyma oknama o tu
> moji socialni Fabii snad nikdo nebude mit zajem. 

taky jsem mel zamek zpatecky.. a bylo to k nicemu. auto bylo kupovany jako 
novy, zadny bazar ani predvadecka. tehda stala 343.000

jel jsem i s novou fabii, a musim rict, ze mi prisla neskutecne tvrda (jasne, 
jsou i tvrdsi podvozky). Nicmene, nic mensiho nez kombi bych nebral (at kvuli 
kufru nebo bezpecnosti na zadnich sedadlech, koule je idealni doplnek :) ) 
 
> > Nejake tipy/napady? Nemusite konkretni linky, spis me zajima, jak je to
> > treba 
> > s tou cenou nahradnich dilu, jestli je treba nejaky zebricek aut podle 
> > spolehlivosti... a tak. :)

spolehlivost? moje oktavka (1.9td, 81kw, 2002 vyroba), najel jsem na ni uz 
pres 270.000km (jen ja), zatim vsechno v pohode, jen se jednou menila nadobka 
na chladici kapalinu - odeslo cidlo (cca 300,-), samozrejme beznej servis 
(rozvody, desticky atd), a minulej rok jsem nechaval cistit turbo - padalo to 
do nouzaku - zadelany turbo, coz se stava vicemene vsude. A relatko 
nouzovych blinkru. Jinak pohoda. 

fabie - tam nebylo nic, auto jezdilo 2 roky (cca 25000km) nez ho ukradli. 
Bylo dvakrat bourany, jednou ho nekdo naboril na parkovisti (podbeh, svetlo, 
blatnik, naraznik), podruhe zase vzal dvere u ridice (taky parkoviste), bezny 
servis, zavada zadna. 
 
> Moje zkoumani ukazalo opravdu zajimavy slevy jen u Skody, Fordu. A potom 
> obecne u skladovych vozu, skoda zase si nevyberu barvu. ;) Spolehlivostni 
> tabulky mivali nekde nemci, ale nedokazu to ted rychle najit. 

na barvu pece pes. oktavka je bila (ta je ted zase v mode:)), a fabie byla 
cervena zakladni (corrida). Radsi jsem koukal na vybavu - asr, abs, elektrika 
vpredu/vzadu (kvuli deckam), textilni mrize, central atd
 
 
> > jimo:)
                                             - znouza -
--
  At a higher altitude with flag unfurled
  We reached the dizzy heights of that dreamed of world...
                                                          --

Search the boards