Posted By: Alnagon (Na to se me neptej) on 'CZdungeon'
Title:     Re: Castost umirani hracu:)
Date:      Wed Oct 15 09:58:01 1997

> Castost ozivovani neni rozhodujici k poctu umrti.
> Dulezite je jak casto |DM necha hrace umrit, pokud moc casto tak hraji 
> postavami, ke kterym nemaji vztah. 

 fiiha, tak umirani hracu RPG jsem videl jen v nejake detektivce s Taggartem.
(-:

> Na hrace se da tlacit jen kdyz mu na 
> postave zalezi. A to vetsinou byva jen prvnich par a jeste je musi hrat 
> dlouho. Hral jsem jednu dobu se skupinou co se nemala moc rada, coz je
> oslabilo
> takze dost casto umirali, takze jim vse bylo jedno. 

 Jo to je problem. Hrac musi mit postavu rad, jinak jde hra do kopru. A kdyz 
uz ma hrac postavu rad, tak by se tak mel chovat a nemel by ji vystavovat 
zbytecnemu nebezpeci. Dobry PJ mu to umozni, ale to neznamena, ze by PJ mel 
chovat hrace(postavy) v bavlnce. 

> Klidne se behem
> odpoledne 
> hazeli 2 krat postavy, protooze cela skupina umrela. A takhle jeli furt od
> jednicek az se navzajem pobili a nechali zabit.
> Proto si myslim, ze ozivovani pokud je ve velmi omezene mire umozninechat
> hraci ve hre jeho char, na kterem mu zalezi a podle toho hra dal vypada.

 Blbost. Kdyz je postava mrtva, tak je mrtva. (Jo kdysi nejakej kouzelnik u 
nas udelal z mrtve postavy kostlivce a jeji hrac pak hral za kostlivce, ale to 
byla spis sranda. 

> Ovsem chapu, ze v systemech jak je presentujete to neni mozne a proto vam 
> preju hrace co i v systemech totalni smrti si vytvori vztah ke svym postavam
> a budou se o ne bat a ne, ze az umru tak si nahazim novou.

 Vztah k postave musi byt i/prave kdyz jde o kejhak.

>                                                  Wdoky..
>  
                               Alnagon

               <Redbull, LSD a Libresse vam davaji kridla>

Search the boards