Posted By: Alnagon (Na to se me neptej) on 'CZdungeon' Title: Re: Castost umirani hracu:) Date: Wed Oct 15 09:58:01 1997 > Castost ozivovani neni rozhodujici k poctu umrti. > Dulezite je jak casto |DM necha hrace umrit, pokud moc casto tak hraji > postavami, ke kterym nemaji vztah. fiiha, tak umirani hracu RPG jsem videl jen v nejake detektivce s Taggartem. (-: > Na hrace se da tlacit jen kdyz mu na > postave zalezi. A to vetsinou byva jen prvnich par a jeste je musi hrat > dlouho. Hral jsem jednu dobu se skupinou co se nemala moc rada, coz je > oslabilo > takze dost casto umirali, takze jim vse bylo jedno. Jo to je problem. Hrac musi mit postavu rad, jinak jde hra do kopru. A kdyz uz ma hrac postavu rad, tak by se tak mel chovat a nemel by ji vystavovat zbytecnemu nebezpeci. Dobry PJ mu to umozni, ale to neznamena, ze by PJ mel chovat hrace(postavy) v bavlnce. > Klidne se behem > odpoledne > hazeli 2 krat postavy, protooze cela skupina umrela. A takhle jeli furt od > jednicek az se navzajem pobili a nechali zabit. > Proto si myslim, ze ozivovani pokud je ve velmi omezene mire umozninechat > hraci ve hre jeho char, na kterem mu zalezi a podle toho hra dal vypada. Blbost. Kdyz je postava mrtva, tak je mrtva. (Jo kdysi nejakej kouzelnik u nas udelal z mrtve postavy kostlivce a jeji hrac pak hral za kostlivce, ale to byla spis sranda. > Ovsem chapu, ze v systemech jak je presentujete to neni mozne a proto vam > preju hrace co i v systemech totalni smrti si vytvori vztah ke svym postavam > a budou se o ne bat a ne, ze az umru tak si nahazim novou. Vztah k postave musi byt i/prave kdyz jde o kejhak. > Wdoky.. > Alnagon <Redbull, LSD a Libresse vam davaji kridla>