Posted By: Zef (Vagabundus Vulgaris) on 'CZdungeon' Title: Ozivovani & Co. Date: Thu Oct 16 13:21:12 1997 Hola hej! Prosil jsem, at se na vec pokusis podivat z jineho nez 'nekouzliciho' pohledu. > i kdyby nechteli podvedomne s tim pocitat stejne budou a to je IMHO > spatne. **** Ale jasne ze je to spatny, ale ty si vzdycky vyberes co se ti hodi :-) Znovu opakuji, ze jsem mel na mysli MOCNE postavy. A jestli mi budes tvrdit ze v zadne povesti se nevyskytuje oziveni UPLNE mrtveho hrdiny, tak v hrdlo zles :-) > Smrt jak koukam je stejne zprofanovana jako cokoliv jineho v RPG :-, **** Jak zprofanovana? Hloupe a zbrkle postavy umiraji. Ale oziveni mi prijde jako deus ex machina stejne vhodne jako jiny zasah GM ve prospech postav. Nehlede na to, ze postavy mohou mit nejakou 'zivou vodu' jako zivotni cil. Kdyz ho dosahnout, proc jim ho nedat. Zkus zapatrat v mytech a uvidis ze hledani nesmrtelnosti a podobnych vyfikundaci neni zas az tak neobvykly namet. > - mno ozivovat mrtve to teda alchymista asi nedelal (uz jen pro to ze jak **** Hmm, opet se snazis cist mezi radky neco, co tam neni. Zminoval jsem se o NOTNE POCHROUMANE postave. Nikoliv o mrtve. To jen tak na okraj. > ocekavat ze na kazdem rohu bude jako na potvoru alchymista. Jsem pro **** Taxec netvar, ze jsem neco takoveho navrhoval. :-))))))) > Klaster i alchymista bude k nalezeni tam kde je na mape.....to jednak > zamezi zbytecnemu pomahani hracum ale i zbytecnemu skodeni (oboji myslim **** No dyk :-) > . . Wothan z Haribola #-#-#-#-#-#-#-##-#-# Zef Kazdy sermir na hovno <xvolm05@sorry.vse.cz> kdyz nepratel nerovno Phone: 0326/724697 (elfsky s~proch) http://sorry.vse.cz/~xvolm05