Posted By: wdoky (wdoky) on 'CZdungeon'
Title:     Pro by mel kazdy moc bojovat:)
Date:      Thu May 22 10:22:37 1997

Nevim jak u vas ale nase skupina pote co vleze do jeskyne tak se rozdeli na
skupinky 2 nekdy i 3 a aby to prohledali co nejrychlejc. A dohromady jdou
jen, kdyz to situace nezbytne vyzaduje. Pokud se ptate proc, nebot nikdo ze 
skupiny nechce chodit za bojovnikem protoze tem behem 1 bojoveho kola bere
asi k 35 zivotu takze draka ma tak na 5 kol. COz znamena pokud jdu s 
bojovnikem tak potvory budou moct tvrde nema cenu s nima bojovat. Pokud
pudu ve skupince bez bojovnika tak si zabojuju a vetsinou potkam i monstra
kterym muzu ublizit. Dale co ma zlodej s toho jit z valecnikem, kterej dela 
ramus, kdyz on se chce potichu pohybovat. Ne ne pokud shupina prijde na 
rozcesti tak vetsinou se lidne rozdeli aby si kazdej skoumal svoje.
Coz si vynucuje ze kazdej musi umet neco delat. Pokud se tady bavite o tom ze 
kouzelnik stoji vzadu a dlouho duma co ze udela tak to by vetsinou neco udelal
az potom co jsou vsichni mrtvi. Souboj 3 proti trem netrva o moc dele nez
2 minuty. Nesnasim totiz tvrzeni ze se protivnici obchazeji a bojuji spolu
2 hodiny pri tom umdlevaji a tak... vsem podobnym napadum rikam zkuste si 
kumite nebo neco tak delky 5 minut a uvidite. Cely souboj zacina byt po velmi,
kratke chvili otakzou nacvic. pohybu technik nebot rozhodne vas stav neni
pripraven na hluboke zkoumani ce ze ted udelam.
Takze pokud ten mag neni behem prvni minuty schopen prozkoumat co ma delat.
Tak pak uz nic nevyvola nebot uz je po boji.
To za a)
za b) nikdo neni tak stupidni aby klidne bojoval a vubec si nevsimal jasne
maga co stoji nekde v pozadi jasnym ucelem je bojovat tak aby mag nebyl v 
dohledu treba za zatackou a nebo se mu dostat k telu a hned ho kuchnout.
Takze nazor ze se budou monstra rubat s hracema a nebude jim vadit ten mag co 
stiji 20 metru v zadu je stupid. To udelej leda tak monstra co budou mit 
vlastniho maga a stjne se buoud tlacit k tomu souperovu.
Zapomente na mega bitvy kde v udoli bojuji armady a na kopci mag premysli co 
udelat aby armada zvitezila. Boj dobrodruhu se odehrava na blizko a stejne
jak mag velmi casto skonci v boji tak totez plati pro lucisniky. Maj jen velmi
malo casu vypustit sipy a pak zahodit luk a vytahnout mec.
A to je dalsi duvod mi ad&d vyhovuje tim ze kouizlum urcuje vzdalenost pouziti
takze z kopce mag kouzlem nikoho v udoli netrefi.
                                                           Wdoky..
 

Search the boards