Posted By: Maca (unknown) on 'CZdungeon'
Title:     Re: Multicharing
Date:      Tue Dec  9 15:19:47 1997

> > ni, bat se, radovat, vztekat se, atd. Proste jako herec, ktery se snazi
> > vzit 
> > do role (zde je to ROLE z 'RPG'), aby ji co nejpresvedciveji zahral. Zde 
> > chtel zvlast upozornit, ze RPG neni takticka, strategicka, bojova, 
> > akcni, ajncj. (zkr. pro 'ajanevimcojeste'), ale predevsim to ROLE.

> Tohle podle mne spatne chapes (ale stava se to i jinym lidem): nemas chapat 
> postavu jako projekci sveho ja, naopak mas sve ja vtesnat do socialni i 
> mentalni identity postavy. To jest nesmis si rict JA Ismael nemam rad 
> trpasliky, proto moje postava pujde vybit trpasliky, ale mas racionalne 
> zvazit vsechny racionalni i iracionalni motivy sve postavy ve vztahu k 
> trpaslikum. 

Tak to asi nechapu:-( Mohl bys to nejak vysvetlit? Ja hraju svoji postavu tim 
zpusobem, ze se jakoby vzivam do prostredi ve kterem se nachazi a podle toho 
jednam. 

> > Z toho take mimojine plyne obrovsky rozdil mezi hrou a romanem (ve hre je 
> > proti hernosti, kdyz mag musi drepet dva mesice ve vezi, kvuli nekolika 
> > kouzlum).
> Nevim, jestli proti hernosti, ale urcite proti hratelnosti.

Tohle to je podle me napriklad mensi problem alchymistu v dracaku, ale ja 
proste hraju alchymistu, ktery da prednost vyprave, nez badani. Tedy alespon 
vetsinou.

Myslim si, ze pribehy Haribolova maga si se vytecne cetli v nejake knize, ale 
tezko se bude hrat. Nevim. 

> > Ismael M.
> >      ...a bohove s Vami. 
> 
>                                    Bivoj the Boarhunter
>                                    mail: slanina@ff.cuni.cz
>                                    http://sals.natur.cuni.cz/~bivoj
> Some things DO work - crime does NOT pay (at least I believe so)
                       
   Maca

Search the boards