Posted By: DnF (don Fanfan, vzdusny pirat) on 'CZdungeon'
Title:     Re: PC vs. PJ
Date:      Tue Feb 24 10:45:21 1998

Hoi podruhe!

>   udelat) graduje kazdym okamzikem....zadny boj pak neni rutina, protoze
>   jde o zivot (klidne na zacatku pribehu) a pokud to clovek vi - pak se rve
>   o zivot (vi ze PC neodpousti nic) a pribeh PRO NEJ graduje v tom
>   okamziku...
>   protoze co bude po jeho smrti....to uz ho nezajima, hlavni je prezit a
>   zit.

Strasne tezke ?!? V pripade "ziveho" PJ s mozkem to jde, i kdyz _je_ to 
tezke. Ale v pripade PC PJ je to mozna nemozne. 
Myslim, ze dobre dobrodruzstvi nemusi obsahovat vic nez dva tri, a nekdy i 
jeden boj. Pokud PJ jde o pribeh, a postavam jde taky o pribeh. Dobri hraci 
bez dobreho PJ jsou nuceni k vyhlazovaci taktice, a naopak.
Jenomze kdyz se to snazis udelat, je to pro tebe spousta prace, ale ne 
mechanicke, jakou by bylo mozno sverit pocitaci. Je to bohuzel spis tvurci. 
Vymy's~leci'. Bojim se, ze PC hre neprida, a mozna ze i ubere na hratelnosti. 

>   proto bych byl jen rad kdyby ten program umoznoval krome pocitacem 
>   generovanych a ovladanych postav i generaci a vstup postav rizenych dalsim
>   clovekem...(ciste ucelove postavy, zadni dalsi hraci) a zasazovane mezi
>   postavy ovladane pocitacem coz si ale nedovedu moc dobre predstavit v 
>   podobe pocitace...jak by na to reagoval....sila :-))

Jedno reseni by tu bylo. Umela inteligence :)) Spis bych rek, ze po stretu s 
postavama by jednani CP musel ridit DM, protoze toto algoritmizovat mi 
pripada nemozne. 

> *           Wothan Magnus von Haribolo  *         #####-#-#-#-#-#-#-#-##


          Zdravim vsechny parany her na hrdiny a alchymisty zvlast!
                     don Fanfan, strasny pirat vsech mori.                     
                             mail-> dnf@pobox.sk

Search the boards