Posted By: Feldon (Morituri te salutant) on 'CZdungeon' Title: generace postavy Date: Thu Feb 26 12:17:32 1998 Ave myslim, ze Melkor to vymyslel celkem fikanejc. .... Zadne hody na vlastnosti. Proste zacinajici hrac rekne ... jsem clovek z mestanske tridy, v mladi jsem se ucil sermovat, chovat ve spolecnosti, strilet z kuse atd. VYpadam krasne, jsem silny, nadprumerne obratny, inteligentny a svetomoudry. A PJ si tu postavu prohlidne a rekne ..... ok jsi s tridy jakou sis vybral ... umis prumerne s mecem, slabe s kusi .... tvoje sila je nadprumerna, odolnost podprumerna, inteligence podprumernam noudrost prumerna a obratnost slabe nadprumerna. Jinak receno hrac si sam urci svoji postavu (pokud mozno bez cisel) a necha PJ, aby mu ji schvalil, popripade oslabil nebo posilil. Zalezi jen na usudku PJ, aby to byla primerena postava. Pritom hrac si tu postavu muze utvorit prakticky na miru. Rozepisovat se dal o Melkorove systemu je asi zbytecne, jen par bodu. hrac nezna zadna cisla (vyjma kouzelniku, kteri znaji svuj level kuli kouzlum) takze zadne HP, zadna sila 15,obr 14 atd. .... zadny utocny a obrany cisla hrac prakticky jen mluvi .... vsechny tyhle veci ma napsany PJ u sebe tak aby do nich mohl vzdy v pripade potreby nakouknout. .... Tzn. hrac nemusi vzit za celou hru do ruky kostku. Zlepsovani vlastnosti se deje pres skilly ... jakasi obdoba systemu v Arene 2 - Daggerfall. Pri dosazeni urcite vyse techto skillu hrac postupuje. Tot zatim vse. ***** Bud zdrav zivote, jdouci na smrt te zdravi ***** Feldon z bozi vule clovek