Posted By: Haribolo (Wothan Magnus Haribolo) on 'CZdungeon' Title: Re: smrt postav Date: Thu Feb 26 13:06:22 1998 > 1. O jak velky prohresek se jedna (opomenuti, nedbalost, risk v zajmu > druziny, riskovani jen tak, atd). - to je jasny....ale posoudit z hlediska moznych nasledku, nikoliv z hlediska moralniho - tj. chtel pomoci druzine...tak mu to promineme. > 2. Jak hodne hrac lpi na postave a jak on se diva na pripadnou smrt sve > postavy a jak by se divali na jeho smrt spoluhraci. - to je naprosto nepodstatne....podobny pristup dava realnou viru v nesmrtelnost nekterym postavam, nebo i jen viru ze preze vsechno vazne o nic nejde....az nakonci neco mozna bude hrozit. > a) Pokud PJ dojde k zaveru, ze postava by mela mit malou pravdebodobnost a > nezalezi na tom, zda postava zhebne ci ne a jeji smrt treba ozivi hru, tak > nasadit nizka procenta a nechat hazet hrace. - jasne...takze opicarna...ozivovanicko, riskovanicko s nesmrtelnou postavou, ktera to vzdycky nejak prezije a pokud ne, nekdo ji ozivi co? > b) V opacnem pripade pak stanovit jen tak procenta a hodit tajne za hrace. V > pripade neuspechu pak dukladne zvazit okolnosti a bud postavu zachranit (coz > by se asi moc nelibilo Haribolovi) a nebo ji nechat hodit znovu. - to je strasne okate.....ukrutne, to se mi vazne nelibi - jasne...vadi vam tak moc smrt z nahody?...ale stesti a uspech z nahody vam nevadi co? > Nezapomente ze se jedna o hru lidi. Aspekty dulezitosti jsou serazeny podle - prave pro to ze se jedna o hru a ne o divadlo si myslim ze lpet na pravidlech a na jasnych a rovnych ferovych podminkach pro vsechny hrace neni nesmyslne. Myslim ze podobne vase radoby upravy v mariasi nebo pokru nebo sachach - by se vam asi moc nelibili ze? Bud tu pravidla jsou, nebo nejsou - nic mezi tim ja neznam a znat nechci - pokud chcete predejit dopadum pravidel, tak je zemnte, ale neporusujte dle nalady! Zmenena pravidla rovnou vsem ale zajisti nesmrtelnost....no co aspon budou vice "riskovat" :-, > P.S.: Pocitaci bych nesveroval generovani postav, ale pouze generovani > "nepratelskych postav" dost by to usetrilo PJ generovat napr. armady > skretu, ktere chce predhodit triclene druzince. Prosim priznivce Haribola, > aby toto nekomentovali, jsem velkym fandou DRD:-) - fajn....ja nejsem svuj priznivec, ja si to okomentuju :-) - "predhazovat" nabusencum skretiky pro leceni komplexu slabosti a menecennosti by ocenili asi zejmena psychologove....ja to shledavam ubohym, ale je to jen IMHO. - dal...generovani vsech postav se da ovladat - tj. prepnout na rucni i na automat by PC nedelalo potize - je to spoluprace cloveka a stroje - idelani GM=PC+Clovek IMHO...dobre udelane by to spojovalo prednosti obou a eliminovalo chyby obou. Ale generovat postavy lze bud uplne nahodne, nebo se zadanim nejakych vstupnich parametru stylem - "omezeni nahodneho vyberu na dane oblasti"....coz je prkotina....komp by ale nadefinoval spoustu parametru ktere nahazet kostkou by asi bylo zdlouhave....skalni kostkaci to ale neuznaji. * Nejde ti to?!...vem si vetsi kladivo! * WWWWWWWW // |<< * Vas posledni pohan z usvitu veku * [#|##] I|I | * Wothan Magnus von Haribolo * #####-#-#-#-#-#-#-#-## _______________________________ [##|@80/E-Mail:wothan.haribolo@post.cz [##|@8| |8@|@@@@@|] http://mirage.kky.vslib.cz/^tomic/valhalla.htm [##|@8|__|8@|@@@@@|]