Posted By: Richi (Richi) on 'CZdungeon' Title: Re: generace postavy Date: Fri Feb 27 12:00:27 1998 > > hmm tady se zrejmne neshodnem, ale me prijde rozhovor hracu 'Ty hele vyraz > > ty dvere mas silu 18' > > odpoved 'to jo a bude tam past a ja se svoji opbratnosti se ji nevyhnu' > > "kurna.. hele vyraz ty dvere, mne to nejak nejde, asi budu muset na sobe vic > makat...nemam na to..." "jo ale co kdyz tam bude past?"...... Ano, takhle nejak by ten rozhovor asi vypadal (postava ktera by u me rekla jine "ty mas silu 18" by schytala blesk z cistyho nebe). Jen bych dodal, ze by se IMHO u vetsiny pasti nemala overovat obratnost - kdyz do pasti vleze tak uz ji schyta. A kdyz uz overovat, tak aby to bylo hodne obtizny az nemozny overit. Jinak jsem pro to, aby hrac mel nejaka cisla. Idealni se mi jevi system Vampira, kde jsou stupne vlastnosti a dovednosti udelany primo na to aby sly popsat slovy (Sila 2 je "prumerne silny", Sila 3 "docela silny" a Sila 4 "korba") a i kdyz je hrac zna, nevi jiste co s nimi dokaze - jeden upir chtel zmlatit dva policisty najednou a nakonec byl rad ze jim utekl :) > > Feldon z bozi vule clovek > * Wothan Magnus von Haribolo * #####-#-#-#-#-#-#-#-## Richi