Posted By: Crom (:() on 'CZdungeon'
Title:     akcni a neakcni RPG
Date:      Tue Mar  3 11:40:00 1998

> > > Dalsi vec je, ze na dvere se da umistit napr. protipechotni mina
> > (Shadowrun)
> > > velice jednoduse s pouzitim provazku a kusu kobercovky, aniz by ji slo
> > > zvenku najit (pokud zrovna nema minohledacku).
> > 
> > :))) To me utvrdilo v domence, ze temer vsechy systemy jsou silne bojove.
> Co
> > treba system, kde nikdo ve meste (ani starosta) nema za dverma do sklepa
> > past,
> 
> Vsechny ne, Shadowrun jo :)
> Starosta na dverich do sklepa tezko bude mit past, ale postavicky v SR,
> ktere 
> honi korejska mafie, japonska yakuza, policie i korporace si tam tu minu pro
> 
> klid duse klidne namontuji.

kdyby jenom to, my jsme pouzivali i raketovy odpalovac, vytah ala plynova 
komora aftipky podobneho razeni a stejne jsme meli docela nahnano
> > Nemluve pak o  demonech a spol.
> He??? Demoni???? Kde?!!!!!
> (No, nastesti znam schopneho vymytace, takze posedlost demonem me nemuze 
> vyvest z miry :)
> 
> >                      don Fanfan, strasny pirat vsech mori.                
>  
> 
> BtW, vite jak odlisite akcni RPG od neakcni?
> V akcni hre se postava snadno dostane do problemu pokud nema zbran, v
> neakcni 
> se dostane do problemu spise v pripade ze zbran ma. 
> 
 Abych to upresnil, pokud jde o ten Shadowrun, tam se dostanes do problemu, at 
ji mas nebo ne.
A o to vlastne jde, kdyby se clovek kazdou chvili nevysekaval z nejakyho 
maleru, do kteryho se dostal, kdyz se vysekaval z toho predchoziho, tak by ty 
RPGcka byla docela nuda, ne?

                                                Crom
 

Search the boards