Posted By: Crom (:() on 'CZdungeon' Title: akcni a neakcni RPG Date: Tue Mar 3 11:40:00 1998 > > > Dalsi vec je, ze na dvere se da umistit napr. protipechotni mina > > (Shadowrun) > > > velice jednoduse s pouzitim provazku a kusu kobercovky, aniz by ji slo > > > zvenku najit (pokud zrovna nema minohledacku). > > > > :))) To me utvrdilo v domence, ze temer vsechy systemy jsou silne bojove. > Co > > treba system, kde nikdo ve meste (ani starosta) nema za dverma do sklepa > > past, > > Vsechny ne, Shadowrun jo :) > Starosta na dverich do sklepa tezko bude mit past, ale postavicky v SR, > ktere > honi korejska mafie, japonska yakuza, policie i korporace si tam tu minu pro > > klid duse klidne namontuji. kdyby jenom to, my jsme pouzivali i raketovy odpalovac, vytah ala plynova komora aftipky podobneho razeni a stejne jsme meli docela nahnano > > Nemluve pak o demonech a spol. > He??? Demoni???? Kde?!!!!! > (No, nastesti znam schopneho vymytace, takze posedlost demonem me nemuze > vyvest z miry :) > > > don Fanfan, strasny pirat vsech mori. > > > BtW, vite jak odlisite akcni RPG od neakcni? > V akcni hre se postava snadno dostane do problemu pokud nema zbran, v > neakcni > se dostane do problemu spise v pripade ze zbran ma. > Abych to upresnil, pokud jde o ten Shadowrun, tam se dostanes do problemu, at ji mas nebo ne. A o to vlastne jde, kdyby se clovek kazdou chvili nevysekaval z nejakyho maleru, do kteryho se dostal, kdyz se vysekaval z toho predchoziho, tak by ty RPGcka byla docela nuda, ne? Crom