Posted By: danone (danone) on 'CZflying' Title: Re: a opet havarky Date: Wed Dec 4 22:53:26 1996 > kdyz jsem psal posledne, tak jsem nejak zatuhl uprostred vety a uz jsem se > nedostal k druhemu pokusu. > > Nekdo tady psal, ze se takove nehody driv nestavaly. O vikendu jsme v > aeroklubu ukoncovali sezonu a jedna z reci, ktere se nad nejednou sklenickou > > vedli byla i to, ze je s podivem, ze se ty kraksny staly az ted. Ze uz se > meli stat podstatne driv. > Mne osobne se zda, ze 4 za rok je trosku dost. Je jasne, ze havarky byly, > jsou a budou, ale 3 behem tri mesicu je asi vice, nez by bylo zdravo. Nekdo > sice argumentuje, ze venku se stavaji taky, ale nevim.... > Nevim, jestli jste slyseli trosku pozadi k te "21" - letel navigacni (nizky) > > a dle pruser je asi v tom, ze se to odehravalo v prostoru G, gde plati > omezeni 460 km/h IAS. A padovka 21 byla udajne v jeho konfiguraci neco okolo > > 400. Jestli je to vsechno pravda, tak je to podle mne zalezitost, kterou by > mel odskakat nekdo jiny (ten, kdo podepsal rozkaz, receno svazarmovskou > terminologii) > > Malinko odjinud - mate nekdo predstavu, kolik je vlastne letuschopnych masin > > u nasi armady ?? > > Buboslav > > -------------------------------------------------------------------- > I'd rather be flying........ Michal Orlita > ---------------------------------------------ORLITA@iae.fme.vutbr.cz ahoj aho rychlostni omezeni pod letovou hladinou 100 (kolem 3200 m) je skutecne 460 km/h, ale ne pro vojsko to ji nikdy nedodrzovalo a k tomu ted dokonce vysel AIC nebo co , ve kterym ma mil. letectvo oficialni vyjimku. ahoj Martin