Posted By: danone (danone) on 'CZflying'
Title:     Re: a opet havarky
Date:      Wed Dec  4 22:53:26 1996

> kdyz jsem psal posledne, tak jsem nejak zatuhl uprostred vety a uz jsem se 
> nedostal k druhemu pokusu. 
> 
> Nekdo tady psal, ze se takove nehody driv nestavaly. O vikendu jsme v 
> aeroklubu ukoncovali sezonu a jedna z reci, ktere se nad nejednou sklenickou
> 
> vedli byla i to, ze je s podivem, ze se ty kraksny staly az ted. Ze uz se 
> meli stat podstatne driv. 
> Mne osobne se zda, ze 4 za rok je trosku dost. Je jasne, ze havarky byly, 
> jsou a budou, ale 3 behem tri mesicu je asi vice, nez by bylo zdravo. Nekdo 
> sice argumentuje, ze venku se stavaji taky, ale nevim....
> Nevim, jestli jste slyseli trosku pozadi k te "21" - letel navigacni (nizky)
> 
> a dle pruser je asi v tom, ze se to odehravalo v prostoru G, gde plati 
> omezeni 460 km/h IAS. A padovka 21 byla udajne v jeho konfiguraci neco okolo
> 
> 400. Jestli je to vsechno pravda, tak je to podle mne zalezitost, kterou by 
> mel odskakat nekdo jiny (ten, kdo podepsal rozkaz, receno svazarmovskou 
> terminologii) 
> 
> Malinko odjinud - mate nekdo predstavu, kolik je vlastne letuschopnych masin
> 
> u nasi armady ??
> 
> Buboslav
> 
> --------------------------------------------------------------------
> I'd rather be flying........                           Michal Orlita
> ---------------------------------------------ORLITA@iae.fme.vutbr.cz

ahoj
aho rychlostni omezeni pod letovou hladinou 100 (kolem 3200 m) je skutecne 460 
km/h, ale ne pro vojsko to ji nikdy nedodrzovalo a k tomu ted dokonce vysel 
AIC nebo co , ve kterym ma mil. letectvo oficialni vyjimku.


ahoj

                  Martin
 

Search the boards