Posted By: termit (termit) on 'CZflying' Title: MiG 29 again Date: Mon Dec 1 10:05:10 1997 Sem si tady precet pekny hovadiny o MiGu 28, takze u zakladni verze A je zivotnost motoru 800 (udava se i 1100 a u M je to 2000) letovejch hodin, akcni radius neco malo pres 1000 km (priblizne 3000 s maximalnim osazenim nadrzemi). Motor se da vymenit za 35 minut (to predvedli ve Farnborough v 1992), pri primerenem poskozeni se da letadlo znova do akce vybavit priblizne za 11 hodin. Stredni doba oprav vetsiny elektronickych systemu je 120-150 hodin. Elektronika je analogova s durazem na spolehlivost. Jinak testy dopadly na blizko 1:2 s F-16C a 1:1,5 s F-18C. Na dalku meli americke konstrukce prevahu. To se zmenilo s prichodem raket R-77, ktere maji lepsi parametry nez, Amraam, hlavne delsi dolet a lepsi manevrovatelnost. Jinak pro MiG 29M nema byt prilis vaznym souperem ani EFA ci F-22 (zvlast kdyz si uvedomime, ze za stejnou cenu se muzou proti jedne EFA postavit 4 MiGy). Jinak vsechna novejsi stihaci letadla byvalejch SSSR jsou vybavena prilbovymi zamerovaci a elektronicke diagnosticke zarizeni bylo udajne zavedeno drive nez u F-15C. |OOOOO|_ | ~| | PIVO NICIM NENAHRADIS | | | (a ani se nesnazis) | |/ ___/ Termit... email:petak@hermes.zcu.cz