Posted By: Harry (Harry) on 'CZgames'
Title:     Re: X-COM: TFTD
Date:      Mon Dec 18 12:20:17 2000

> Jenom obecne, nikdy si nepamatuju, co presne k cemu vede (u vyzkumu). Velice
> dulezite je zkoumat ufouny vyskytujici se jen na terrorech (Dep one a
> takovej 
> ten co vypda jak chlap ve skafandru). Ja jsem se snazil z kazdeho terroru 
> dovest aspon jednoho ziveho a vposdstate jsem nikdy s vyzkumem nemel
> problemy. 
> Vyplati se dokonce zkoumat i jejich mrtvoly. Tipl bych si, ze na MK
*** Aha, ja se snazim terrorum vyhnout, je to blba prace. Ne ze bych je 
nechal pojit, ale load. Navic je problem, kdyz ho uspis, ze ti vstane a ja 
nemam tolik vojaku, aby kazdeho nekdo hlidal. 

> potrebujes prave ziveho Skafandra, na rychlejsi lod (ale to fakt strilim od 
> boku) nejspise nejakyho ufounskyho velitele. A nejspis taky zdroj energie, 
> navigace ufo a aquaplastik (veci, ktere pak potrebujes ke stavbe te lode).
*** Technici mi rikaji jen o typech ufo (jaky je 2.pad? uf? :-)), akvaplastik 
mam vymyslenej, navigaci, zdroj mam ve skladech, ale nejde to zkoumat! 
Velitele mi rikaji banality typu - kdyz stavime zakladnu, litaj tam zasobovaci 
lode... 

> Nevim proc se chces zbavovat ufounka v kojich, me se v zivote nestalo, ze by
> Cizackych kojich pretekla kapacita (samozrejme jsem z nich nikdy nic 
> neodstranoval, na 95% to snad ani nejde) 
*** Koje jich pojmou deset. Kdyz nemas ctecku, nezjistis, ze tamhleten trouba 
je jen vojak. Sice se snazim zajimat ufouny v jejich lodich, ale je to 
pracnejsi a nejiste. Musel jsem postavit jinde jinou koji, abych mel ty vojaky 
kam odkladat.
Harry

Search the boards