Posted By: Jovo () on 'CZgames' Title: Unreal - problem s grafikou Date: Wed Feb 28 17:37:57 2001 Ahoj. Tak jsme u kamose nainstalovali Unreal. On ma Durona 700, 128 MB RAM ATI Rage Fury s TV tunerem (bohuzel jsem si nezapamatoval velikost jeji RAM ani typ), DirectX8, W98. Hrajeme to v 640x480, high detail textur. Unreal bezi celkem v pohode a pokud u vas nevybouchnou naraz dve rakety, tak se ani neskube :-) A ted v cem je problem: Nejak spatne nam to zobrazuje textury. Ne ze by to bylo neco na prvni pohled viditelneho (jako orezy a podobne), ale zda se mi, ze nejak blbne antialiasing, nebo co. Kdyz si spustim treba Rollcage, tak je vsechno v uplnem poradku, Drakkan taky, ale u Unrealu se nejak spatne rozhazujou pixely: Misto aby byla textura vyhlazena, tak to hranu v texture zobrazi jako x x x x x x x x x x x x To treba u vodnich hladin, nebo vodopadu dava celkem blby pohled - pulka pixelu je pruhledna (na nasledujicim nacrtku tecky) a pulka tam proste neni (x) - to znamena ze x prosvita objekt za hladinou. Zvlast u vodopadu je to dost na pytel. .x.x.x.x.x.x x.x.x.x.x.x. .x.x.x.x.x.x x.x.x.x.x.x. .x.x.x.x.x.x x.x.x.x.x.x. U objektu v dalce to ani nevadi - ty jsou , ale kdyz prijdete bliz (asi tak na vzdalenost pulky Titana :-) tak tam uz to rozhazovani je. Jedna se o chybu, nebo je to vlastnost Unrealovskeho enginu ? A co se s tim da delat ? Diky, Jovo.