Posted By: Jovo () on 'CZgames'
Title:     Unreal - problem s grafikou
Date:      Wed Feb 28 17:37:57 2001

Ahoj.

  Tak jsme u kamose nainstalovali Unreal. On ma Durona 700, 128 MB RAM
ATI Rage Fury s TV tunerem (bohuzel jsem si nezapamatoval velikost
jeji RAM ani typ), DirectX8, W98.
Hrajeme to v 640x480, high detail textur. Unreal bezi celkem v 
pohode a pokud u vas  nevybouchnou naraz dve rakety, tak se ani 
neskube :-)
  A ted v cem je problem: 
Nejak spatne nam to zobrazuje textury. Ne ze by to bylo neco na
prvni pohled viditelneho (jako orezy a podobne), ale zda se mi, ze
nejak blbne antialiasing, nebo co.
  Kdyz si spustim treba Rollcage, tak je vsechno v uplnem poradku,
Drakkan taky, ale u Unrealu se nejak spatne rozhazujou pixely:
Misto aby byla textura vyhlazena, 
    tak to hranu v texture             zobrazi jako 
                x                            x
                x                           x
                x                            x
                x                           x
                x                            x
                x                           x

To treba u vodnich hladin, nebo vodopadu dava celkem blby pohled - pulka 
pixelu je pruhledna (na nasledujicim nacrtku tecky) a pulka tam proste
neni (x) - to znamena ze x prosvita objekt za hladinou. Zvlast u vodopadu
je to dost na pytel.

 .x.x.x.x.x.x
 x.x.x.x.x.x.
 .x.x.x.x.x.x
 x.x.x.x.x.x.
 .x.x.x.x.x.x
 x.x.x.x.x.x.
 
U objektu v dalce to ani nevadi - ty jsou , ale kdyz prijdete bliz (asi 
tak na vzdalenost pulky Titana :-)  tak tam uz to rozhazovani je. 

Jedna se o chybu, nebo je to vlastnost Unrealovskeho enginu ? A co se 
s tim da delat ? 


Diky, Jovo.

Search the boards