Posted By: Harry (Harry) on 'CZgames'
Title:     Red Alert 2
Date:      Sat Aug 18 00:58:54 2001

> parim RA2 a i kdyz jsem to uz dohral za Spojence, nevim k cemu je Gap
> Generator a proc Chrono_vojak stal nejvic ve hre - 1500, tedy nejak jsem
> to 
Gap generator vytvori cernej mrak v nejakym okruhu kolem sebe, takze tam
neni videt. Kdesi sem cet ftipnou prupovidku ve smyslu, ze cernej mrak na
odhaleny mape je nenapadnej jako pest na oko. ;-) Ovsem to se jednalo o
*** Jo, takze to ma smysl jen v multipleyeru.


Chrono vojak je dost dobrej. Umi se teleprotnout kamkoli
na mapu (cim dal, tim dyl mu pak trva nez se zotavi) a nepratele likviduje
tak, ze je teleportne kdovi kam. ;-) Umi zmizet cokoliv, ale podle
velikosti a toho jakej rank ma mu to trva ruzne dlouho. Kdyz posles dva
tri, tak se umej sami i krejt a s leccim si poradej a docela rychle i ve
trech odmizujou. :-) Docela dobrej je chronovojak kdyz treba nepritel
postavi atomovku a zbejva treba 10 sekund do jejiho vypusteni. To uz
nezbejva cas tamneco presunout, tak tam hodis chronovojaka a zautocis na
budovu. Vyhodou je, ze okamzikem utoku tam ta budova vlastne uz neni,
takze se nabijeni atomovkyu okamzite zastavi, stejne tak harvestr prestane
strilet (ten ruskej harvestr je desna svine), prestane tezit, pohybovat
se, nabusenejApocalypse prestane strilet, proste hotovo a kdyz pretrva
chronovojak az do konce utoku, tak ta cvec zmizi a je po ni. B-) Proti
zivymu cloveku to muze bejt k nicemu, ten tak blbej neni, ale i tak...nez
si clovek vsiimen, ze ma u zakladny chronovojaka, uz muze prijit o
elektrarnu a zakladna na pul cesty na onen svet. B-)
*** To zni docela dobre, ale mas ho jen v posledni misi za Alianci a tu jsem 
dohral v klidu bez Chrono-veci,
stroje na pocasi i Gap generatoru.


> PS: Bych nerekl ze dva tesla trooperi dustojnici vykosti tanky... 
Takovych 20 spojeneckejch vojaku taky dokaze prekvapit. B-) Ale na 4
nabuseny prism tanky nedam dopustit. B-)
*** Mas pravdu! Kdyz jsem pritahl s par prism tankama, tak se nepritel 
nechytal a BUDOVY RASI HROZNE RYCHLE, dosahne daleko a jeste vetvi paprsek!! 
Jediny okamzik, kdy jsem pocitil jejich slabinu byl tank Apocalypse, ktery ho 
poslal na jednu rano do srotu.

P.S. Hraju na easy... ;-)
Roumen
*** Tak tos klesl v cene. :-) Ne, fakt i na Normal se mi to zda lehky, zdrzel 
jsem se jen asi u dvou misi, jinak jsem to za alianci dohral za tri dny.


cau,
se mi nedavno podarila zistit jedna zajimava vecicka.
Kdyz jako rusaci ukradnete Amikum to jejich protiletecky plivatko, a date
do nej nejakyho manika, tak zmeni funkci podle druhu manika. Inzenyr to
zmeni na mobilni opravnu ( hooodne dobra vec!), Jurij na auticko, ktery
dojede k pesakovi a hodi mental blast ( k nicemu), protileteckej ma 2-3x
rychlejsi strelbu,ruskej pesak na kulometny vozitko a tesla trooper na
tancik s dalekym dosahem blesku. Lze je v tom tanciku vycvicit - a takovej
najezd 10 tehle bleskovejch tanciku neni fakt nic prijemnyho.... ty
protiletecky skatule jsou totiz strasne rychly! ... 
*** :-))
Ano, aliancni raketomet je prekvapive viceucelovy:
1) bez vojaku - raketomet, rasi vsechno, ale hlavne v terenu rusky rakety V6, 
letadla a vzducholode
2) GI vojak - kulometne vozitko, nezkousel jsem tam dat vic vojaku, takze 
nevim, jestli se s poctem zvysuje efektivita (jako bomba vec - naplnit budovu 
vojakama, nez nepritel znici budovu, je po nem a budovy jsou zdarma :-))
3) inzenyr - opravarske vozitko - automaticky opravuje mechanicke jednotky v 
dosahu - super!


Jo, ve skirmishi jsem si vyzkousel vsechny strany , a zjistil jsem
zajimave veci: 1) Crazy Ivan neni vubec na houby,kdyz se spravne puzije,
neadela hodne slusnou paseku, 2) je strasna skoda ze ruska jednotka -
tesla tank - drahej a dobrej - je jen ve skirmishi ci multiplayeru 3)
mobilni atomovka Lybijcu je k nicemu 4) Iracky chemicky vojaci jsou i v
kampani a neexistuje nic lepsiho proti pechote.
*** Skirmish jsem jeste nezkousel.


Jo, kdosi ( Roumen?) psal cosi o tom, ze ruskej harvestr je svine. A kdyz
se ta svine vypracuje na velitele ( tri prymky), ziskava delo, ktery je
ucinny jako tankovy :-)))) ano, proto se taky menuje WAR MINER :-) A ten
chrono soldier to teleportovane neteleportuje, ale posila v case - a
poslat treba budovu do prahor, kde povrch zeme tvorila zhava lava - teda
nic moc :-) *X*
*** Ze uz harvestri nejsou obycejni je super - aliancni rychlejc tezi, 
protoze se vraci do harvestrarny chrono-skokem a ruskej se slusne ubrani. To 
s delem jsem nezkousel.
Vubec harvestri jsou samostatnejsi a rychlejsi, takze se nemusi moc hlidat a 
to je dobry.

A na zaver elaboratu bych chtel rict, ze jsem rad, ze je to v roztomily 2D 
grafice a zadny hnusny 3D v supermegahyperenginu, kterej chodi jen na od 
gigaherce vys.
Harry
 

Search the boards