Posted By: podles (blame self) on 'CZgames'
Title:     jeste par tipu do RA2
Date:      Thu Aug 23 17:53:10 2001


 Jak tak koukam, o RA2 je zajem (jak by ne, skvela hra). Protoze jsem to prave 
skoro tyden hral, a delali jsme pokusy, tak pridam par uzitecnych udaju:

Hodnosti (frcky):
 Za zniceni atomoveho sila nebo Weather control device dostane jednotka 
automaticky tri frcky - i kdyby predtim nemela ani jednu.
 Ze jsou povysene jednotky lepsi, zvlaste pokud maji 3 frcky, to snad neni 
treba zduraznovat.

Jednotky&veze:
 - prism tanky stojici u obrannych prism vezi se s nimi skladaji do vystrelu
   (netreba zduraznovat, jak je to uzitecne)
 - obdobna situace je s tesla coil&tesla trooper, ale tam ten efekt neni nic 
moc (ale pekne je, jak se z nudy "dobijeji" ;-)

Narodni jednotky:
 - Asi nejlepsi je lybijsky demolition truck (nechapu jak tu nekdo mohl 
napsat, ze je k nicemu). Zvlaste v rannych fazich hry dokaze nepriteli udelat 
peknou diru do zakladny :-) Rovnez na obrovskou pechotni armadu je jako delana.
 - Desolator je sice nejsympatictejsijednotka ve hre, ale jeho prakticka 
vyuzitelnost je bohuzel omezena.
 - Nemecky tank se vcelku osvedcil, zvlaste pak pri hre proti lybii, kdy 
dokaze rychle zastavit ritici se atomovy nakladacek :-)
 - Francouzske delo je opravdu hoodne silne - v kombinaci s gap generatory lze 
udelat opravdu temer neproniknutelnou obranu. Takhle zakopaneho francouze lze 
"vystourat" jen pomoci zelezne opony, pripadne mu zakladnu ponicit dobre 
mirenou bouri :-)
 - Nepovedlo se nam najit nejake vyuziti pro kubanske teroristy. Jako potrava 
pro dela lepe poslouzi normalni odvedenec (holt, kdyz nekdo nema modrou... ;-)
 - Parasutiste jsou dobri na opruzovani nepritele, ale po vetsinu casu slouzi 
jen jako 6 (nebo kolik) GI zadarmo. Ve spouste map se navic vyskytuje letiste.

Agent:
 Agent je velice uzitecna a velice silna jednotka. Pokud si nepritel nehlida 
dostatecne zakladnu a nechava si tam lezt agenty, tak to projel.... protoze 
agent muze vlezt do budov:
 - radar: sabotaz radaru (to je asi to nejmene uzitecne)
 - elektrarna: sabotaz elektriny, po urcitou (vetsinou dostatecnou) dobu
nejde elektrina, a tedy ani obrana...
 - superzbrane: reset odpocitavani
 - kasarna: Vsichni nove vyrobeni vojaci (netyka se psu a inzenyru) budou mit 
automaticky jedni frcku ! Dalsi infiltrace nema zadny efekt.
 - tovarna: Obdobne jako u kasaren, vsechny nove vyrobene tanky budou mit 
jednu frcku. Infiltrace ma efekt jen jednou.
 - battle lab: tady bohuzel mame vyzkousenou jen kobinaci spojenec - soviet
     1. infiltrace: Psi Commando - jako Yuri, ale neumi mentalni explozi (nebo 
co to je) a misto toho umi demolovat budovy vybusninou (jako Tanja).
     2. infiltrace: Yuri Prime - superyuri, pravdepodobne originalni Yuri 
(stale leta). Muze existovat jen v jednom exemplari. Oproti normalnimu Yurimu 
ma predevsim nesrovnatelne vetsi dosah (pres celou obrazovku).


... tak takhle bych to asi pojal
                                                      Podlesh
                                                   the lost whiner

Search the boards