Posted By: podles (blame Canada) on 'CZgames' Title: Re: HOMAM2 vs HOMAM3 Date: Tue Jun 27 14:30:46 2000 > > zdar, > co si myslite o $subj.? > zatim jsem slysel jen ze HOMAM3 ma jenom zlepseni, ale z jedny skupiny lidi > mam nazor, ze HOMAM2 je hratelnejsi, nebot na rozdil od 3 v bitve skutecne > zalezi na strategii a na pouzivani kouzel... zatimco u HOMAM3 prej kdyz se > srazi dve nestejne silny armady, ta slabsi vzdy prohraje bez ohledu na snahu > taktizovat... Bohuzel nemohu porovnavat, nebot HOMM2 jsem nehral :-( Zato HOMM3 jsem intezvine hral pred rokem (normalni verzi) a ted uz mam temer hotovou ctvrtou kampan v datadisku Shadow of the Death. A musim se ohradit proti vyse zminenemu tvrzeni, ze slabsi vzdycky prohraje - neni to pravda. Velice zalezi na kouzlech, dobre mirena podpurna kouzla (utocna jsou k nicemu) jako bless, bloodlust, shield, haste, slayer, ale i weakness, blind, slow apod. maji velmi velky ucinek a casto dobre/spatne pouziti kouzel rozhoduje o vitezstvi/prohre, a vyraznym zpusobem o velikosti ztrat. Co se tyce samotne taktiky, jeji vyznam zavisi na pouzivanych potvorach. U obyvatel castle, inferna, dungeon, tower se toho nic moc vymyslet neda. U strongholdu se muze vyuzit toho, ze behemoti bori obranu nepratel, ogre mage caruji bloodlust, a pouziti wolf raideru je take potreba rozmyslet. U rampartu se muze vyuzit dendroidu pro zastaveni doternych nepratel. No a u zbylych mest, fortress a necropolis se muze kazdy priznivec taktiky vyblbnout - vetsina jednotek z nich ma nejakou spec. vlastnost: dragon flies dispeluji prospesna kouzla a jeste obet oslabi, hydry utoci na vsechny jednotky okolo, baziliskove zkamenuji, upiri nadovoluji counterstrike (na navic vysavaji), ghost dragons zpusobuji starnuti ... > tesim se na vase nazory, at vim jestli ma cenu zlegalizovat HOMAM2 poslednim > Levelem ;-) > -Dzon ... tak takhle bych to asi pojal Podlesh the lost whiner