Posted By: PaJaSoft () on 'CZmsdos' Title: Re: pameti Date: Fri Mar 7 11:34:05 1997 > To ja vim, ale u her jde hlavne o LINEARNI ADRESACI PAMETI, a 32bit > aritmetiku. To k rychlosti bezesporu prispiva. A taky - ta pipeline tam je. Hmm... myslim, ze se opet mylis.. protected ti k 32-bit aritmetice neprida ani o taktu min.. a linearni adresace - teoreticky ano, ale pokud se nemylim [mozna ano;-)], tak i DOS4GW o kterem se tu mluvilo umi virtualizace a strankovani a pak uz nemuzes zarucit ze Lienarni adresa je 'fyzicky linearni' - mimojine je to duvod, proc nekdy pri prepnuti procesoru zpet do Real modu zatuhne comp - proste je uplne jinde nez cekal..;-) > protoze znazit se donekonecna zrychlovat XT je slepa vetev). Ono vubec architektura stara uz pres 20 let je slepa vetev v soucasne dobe... - kdyby ostatni procesorove skupiny byly zastoupeny v takove mire jako Intel, tak by bylo dost penez na dalsi vyvoj, zdokonalovani a byly by v uplne jine cenove relaci - ale to je obchod..;-) > Mimochodem IMHO myslim, ze intelu uz konecne dochazi dech, ono kazdy > procesor > ma svuj vykonovy zenit ze? Zalezi jaka beres meritka akriteria, faktem je, ze system, ktery byl poskladan z PentiumPro je v soucasnosti nejvykonejsi pocitac.. i kdyz jde jednoduse demostrovat, ze vsechny SpecInt, SpecFloat, MFLOPS, dhrystone... a ja nevim co vsechno existuje NENI absolutni... a vzdy to svedci jen jednomu systemu...:-( - proste kde nejsou meritka, kazdy si to muze vykladat po svem...:-( ...zivot bez pocitacu je docela zajimavej...