Posted By: PaJaSoft () on 'CZmsdos'
Title: Re: pameti
Date: Fri Mar 7 11:34:05 1997
> To ja vim, ale u her jde hlavne o LINEARNI ADRESACI PAMETI, a 32bit
> aritmetiku. To k rychlosti bezesporu prispiva. A taky - ta pipeline tam je.
Hmm... myslim, ze se opet mylis.. protected ti k 32-bit aritmetice
neprida ani o taktu min.. a linearni adresace - teoreticky ano, ale pokud se
nemylim [mozna ano;-)], tak i DOS4GW o kterem se tu mluvilo umi virtualizace
a strankovani a pak uz nemuzes zarucit ze Lienarni adresa je 'fyzicky
linearni' - mimojine je to duvod, proc nekdy pri prepnuti procesoru zpet do
Real modu zatuhne comp - proste je uplne jinde nez cekal..;-)
> protoze znazit se donekonecna zrychlovat XT je slepa vetev).
Ono vubec architektura stara uz pres 20 let je slepa vetev v soucasne
dobe... - kdyby ostatni procesorove skupiny byly zastoupeny v takove mire
jako Intel, tak by bylo dost penez na dalsi vyvoj, zdokonalovani a byly by v
uplne jine cenove relaci - ale to je obchod..;-)
> Mimochodem IMHO myslim, ze intelu uz konecne dochazi dech, ono kazdy
> procesor
> ma svuj vykonovy zenit ze?
Zalezi jaka beres meritka akriteria, faktem je, ze system, ktery byl
poskladan z PentiumPro je v soucasnosti nejvykonejsi pocitac.. i kdyz jde
jednoduse demostrovat, ze vsechny SpecInt, SpecFloat, MFLOPS, dhrystone... a
ja nevim co vsechno existuje NENI absolutni... a vzdy to svedci jen jednomu
systemu...:-( - proste kde nejsou meritka, kazdy si to muze vykladat po
svem...:-(
...zivot bez pocitacu je docela zajimavej...