Posted By: augur (augur) on 'CZmuds' Title: Re: Invisibility Date: Mon Oct 11 08:43:05 2004 > > Diky za info ohledne invis. > > Mam dalsi otazky :-) > > Kontejnery: > > a bag > > a small green bag > > a large green sack > > jak poznam kolik se do nich vejde? (krome toho zpusobu, ze je budu plnit > az > > budou plny) > Obavam se, ze tohle nevim taky. Zkousel jsem ted hledat a asi opravdu jako > mortal nemas jinou moznost, nez to zkouset :-( Pisu si do todo. Na 4k to uz > sice necham, ale bud to napisu sam, nebo pozadam Augura na 5k, aby to pridal > > do examine, nebo do compare. jako mortal zatim opravdu nemas jinou sanci ... a pisu si to do poznamek k implementaci :-) > > > > > Svetla: > > lantern > > jar with glowing worm in it > > golden apple > > > > jak poznam ze mi brzo dojde olej v lampe? jak ji doplnim? jak poznam > jestli > > nejde o "vecne" svetlo? > Kazde svetlo predtim nez zhasne zacina trosku spamovat - pise neco o > flickering flame. Olej se nedoplnuje, po vysviceni si musis poridit novou. > Vecne svetlo neni zcela bezna zalezitost, ale kdyz si poridis obycejnou > lava > lamp, tak ta ti vydrzi kolem 1000 mudhodin (1 mudhodina je tusim 90 sekund > realneho casu). jedine vecne svetlo, na ktere si ted vzpominam (to nic moc > neznamena, jsem hroznej sklerotik) je quest lantern. Ovsem pri jeji cene to > neni zrovna nejlepsi investice :-) totez jako containery ... (taky bude implementovano) > > > > > > > > A pokud by nekoho prudilo, ze si piseme tady, klidne pis na boardy na > > > skeevu. > > > Ctu je zhruba stejne casto jako lianu :-) > > > > OK, ale na jakej board? Je jich tam docela hodne... > To je fuk, ctu je prikazem messages, takze projdu zarucene vsechny boardy s > vyjimkou "zapnutych" a ty mam jen dva - privateers-offer a mri. > Idealni je asi mortal board. Pred chvili jsem ho trosicku promazal od > zprav s historickou hodnotou, takze neco malo se na nej i vejde. :-) co se me tyce, tak na portu 5000 kterykoliv board ... Augur > > > > > Diky Ticc > - > Clovek je nejpomalejsi zname zarizeni typu I/O. > Quasimodo