Posted By: diesel (pajaro peligroso) on 'CZpolitics'
Title:     Re: Kdyz jeste Vaclav Klaus nebyl populistou..
Date:      Tue Jul  1 13:47:14 2008

[B> > Podle me je zaklad odvest pryc tranzitni dopravu. Kdysi davno totiz jini 
> > panove, kteri meli na mysli blaho lidstva vymysleli, ze nejlepsi je jezdit
> 
> > primo srkz centrum. Je to prima cesta, zkrati se cas potrebny k objeti
> mesta
> > a tim i mnozstvi emisi. 
> 
> Kolika % se podili ta tranzitni doprava na celkove doprave skrz mesto? Je to
> 
> jen otazka, nic vic. 
> 
> 

Celkovy tranzit v Praze odhaduju na cca 20-30%.
Jenze dopadyu na ucpanost jsou mnohem vetsi, tak 60%. Zpusobeno je to tim, ze 
tranzitni provoz jsou hlavne kamiony, ktere brzdi provoz OTRESNE, ty sifonery 
nejedou a nebrzdi, z krizovatky za zelenou startuji s rozvaznosti tankeru.
Obecne je cely jeden jizdni pruh za jizni spojce zasekany kamiony (do jinych 
pruhu nesmi), neda se ani rozumne sjet a najet, koeficient ucpani cca 50%.
Na Prumyslove ucpou kamiony lautr vsecko, stoji to tam sakumprask 

Tranzitni kamiony na sirsim centru mesta je nejvetsi katastrofa prazske 
dopravy, od ktere se odviji vse ostatni.
Spolu s neexistenci vnitrniho a vnejsiho okruhu a neexistenci mostu. Kdo jede 
z Ruzyne do Dablic, MUSI jet pres centrum, nebo alternativne pres Kralupy, 
most zkratka neexistuje.

Po vyreseni tranzitu bude doprava v Praze prakticky bezproblemova. Z centra 
mesta se stejne stava ghetto, kde se zaparkovat neda a firmy utikaji na 
Pankrac, Chodov, Butovice. Odpadne duvod tam vubec jezdit.
Ja se taky naucil jezdit do CzechComputeru, kdyz uz u Alzasoftu ci Mironetu 
se neda parkovat. Rozdil v cenach je desetikorunovy.

Ze zakazaneho mesta se stane mrtve mesto, ale to je zrejme presne to, co 
nalepkovi zmrdi chteji.

diesel
 

Search the boards