Posted By: diesel (pajaro peligroso) on 'CZpolitics' Title: Re: Kdyz jeste Vaclav Klaus nebyl populistou.. Date: Tue Jul 1 13:47:14 2008 [B> > Podle me je zaklad odvest pryc tranzitni dopravu. Kdysi davno totiz jini > > panove, kteri meli na mysli blaho lidstva vymysleli, ze nejlepsi je jezdit > > > primo srkz centrum. Je to prima cesta, zkrati se cas potrebny k objeti > mesta > > a tim i mnozstvi emisi. > > Kolika % se podili ta tranzitni doprava na celkove doprave skrz mesto? Je to > > jen otazka, nic vic. > > Celkovy tranzit v Praze odhaduju na cca 20-30%. Jenze dopadyu na ucpanost jsou mnohem vetsi, tak 60%. Zpusobeno je to tim, ze tranzitni provoz jsou hlavne kamiony, ktere brzdi provoz OTRESNE, ty sifonery nejedou a nebrzdi, z krizovatky za zelenou startuji s rozvaznosti tankeru. Obecne je cely jeden jizdni pruh za jizni spojce zasekany kamiony (do jinych pruhu nesmi), neda se ani rozumne sjet a najet, koeficient ucpani cca 50%. Na Prumyslove ucpou kamiony lautr vsecko, stoji to tam sakumprask Tranzitni kamiony na sirsim centru mesta je nejvetsi katastrofa prazske dopravy, od ktere se odviji vse ostatni. Spolu s neexistenci vnitrniho a vnejsiho okruhu a neexistenci mostu. Kdo jede z Ruzyne do Dablic, MUSI jet pres centrum, nebo alternativne pres Kralupy, most zkratka neexistuje. Po vyreseni tranzitu bude doprava v Praze prakticky bezproblemova. Z centra mesta se stejne stava ghetto, kde se zaparkovat neda a firmy utikaji na Pankrac, Chodov, Butovice. Odpadne duvod tam vubec jezdit. Ja se taky naucil jezdit do CzechComputeru, kdyz uz u Alzasoftu ci Mironetu se neda parkovat. Rozdil v cenach je desetikorunovy. Ze zakazaneho mesta se stane mrtve mesto, ale to je zrejme presne to, co nalepkovi zmrdi chteji. diesel