Posted By: Dxxx (C.V.O.K.) on 'CZrailway'
Title:     Re: ICE3 - technika
Date:      Wed Apr 28 18:41:44 1999


> Hola,
> poznamka k tomu, cemu jsem pri prvnim cteni nevenoval pozornost:
> > > ....
> > Urcite. Ale myslim ze vysledkem neni vysoka cena, uridit X mensich motoru
> > na polovine naprav jde urcite lepe (a usporneji) nez 8 motoru jako krava
> > (nebo  kolik ma takova masina hnanych naprav) v lokomotivach. Koneckoncu 
> Tak to neni. Uridit elektricky motor v lokomotive o libovolnem vykonu je 
> podstatne jednodussi, nez uridit (pocitacove, jak jinak) dieselovy motor s 
> rizenym katalyzatorem. 
> Ad vysoka cena: Pravdepodobne budou pozivat asynchronni elektromotory, ktere
Ted teda nechci sirit nejaky nesmysly, nicmene:
 1) mam dojem, ze s pouzitim pulsniho rizeni pujdou lepe ovladat male motory
 2) asynchroni elektromotory se v trakcich moc nepouzivaji - maji mensi silovy 
moment     proti synchronim strojum => horsi zrychleni, pomaly rozjezd a ani 
jedno se     u trakci moc nehodi, kor u rychlostnich vlaku. Navic pribyva 
nutnost v masine vyrobit trifazovy menic.
Ani u jedoho bodu si ale nejsem dvakrat jistej, takze me kdyztak opravte. 
Pokusim se nedke docist, jak to s ICE vlastne je a kdyztak to sem placnu
> 
cvok

Search the boards