Posted By: termit (termit) on 'CZsport' Title: Re: Monaco Date: Tue Jun 2 11:35:32 1998 > > > > je to v soucasnosti nejlepsi pilot F1 na svete...a rikejte si, co chcete, > > na svem ferrari proti mnohem nabusenejsim mclarenum predvadi skutecne > > maximum. > > > No mozna mas recht, dalo by se o tom diskutovat... ale spravny jezdec > (sportovec) musi vedet co je v hranicich fair-play a co je uplne mimo. Timto > > si to u me Schumacher uz davno podelal. Ale vysvetlujte to nekomu, kdo je > jeho fanatickym fanouskem;)... > Jo a s tim jezdim na hranici moznosti...je jasne ze Schumi jezdi jak blazen, > > jinak by nebyl tak rychly;)... podobny styl ma Hakkinen, ale myslim, ze o > neco riskantnejsi.... Je zcela jasne videt, ze jediny Schumacher je schopny McLareny porazit a pritom jezdi na gumach Goodyear a je uzasne jak "velkolepy" Villeneuve zajizdi treningy v zadni desitce (a to jen proto, ze uz nema absolutne nejlepsi vuz - no ono to bude i tim, ze na rozdil od Hilla je i neschopny technik a testovaci jezdec, takze Williams se prakticky nezlepsuje, je take jasne videt jak pracovity je Frentzen, ale bohuzel sam to vsechno zvladnout nemuze). Co se tyka jizdy za hranici moznosti, tak to musi nejlip vedet sam jezdec a kdyz je skvele placenej a italsky tym od nej ocekava uspech, tak ty hranice proste musi prekracovat, ale Schumacher je rozhodne jednim z nejklidneji jezdicich jezdcu (Coulthard jezdi jeste hladseji). A co se tyka fair play, tak si staci vzpomenout na rok 1994 kdy Anglicani a FIA delali vsechno proto aby Schumacher nebyl mistrem sveta (zcela neadekvatni penalizace na tri zavody, zruseni bodu za vyhrany zavod atd. coz jsou udalosti, ktere nemaji obdoby, dokonce ani za Sennovy ery). No a Hakkinenovi bych titul pral, je to pracovity a skromny jezdec a s McLarenem vydrzel i v nejhorsich letech 1994-1995, ale nezapominejme, ze loni vypadal sampionat v polovine taky 'jasne', az na to, ze na konci to bylo o bod, proste Schumacher je jezdec, kterej se nevzdava a moralku ma vzdy vysokou i kdyz je to 'zdravy' pesimista. Az bude Hakkinen vest o 40 bodu 6 zavodu pred koncem, tak uverim. Je take videt, ze McLaren se spokojuje se soucasnym stavem (spi na ruzich) a navic nijak viditelne neresi problemy s prevodovkou za vyssich teplot, coz se muze v letnich zavodech vymstit, a mam dojem, ze Ferrari rozhodne neni bez sance (treba v Magny Course). A co se tyce Bennetonu, tak diky Bridgestone bude v pomalych zavodech taky konkurence schopny. A jeste gratulace Arrowsum za Monako, skutecne skvela ukazka stability a konzistence vykonu. |OOOOO|_ | ~| | PIVO NICIM NENAHRADIS | | | (a ani se nesnazis) | |/ ___/ Termit... email:petak@hermes.zcu.cz